1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Avena (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Avena, Matejka Kosi s.p. (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
Spletna trgovina Avena primarno posluje v slovenskem jeziku.
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
2. Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do sedem delovnih dni od dneva oddaje naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden na straneh spletne trgovine. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku. Štetje roka se konča naslednji delovni dan, ki sledi dnevu oddaje pošiljke dostavni službi. Dostava se izvaja zgolj na naslove v Sloveniji s težo paketov do 20 kilogramov. Naročila in dostava v druge države EU, EGP in Švice se izvede po predhodnem dogovoru in na podlagi predplačila po ponudbi (predračunu).
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila izbere le naslednji način prevzema izdelkov:
- po poštnem povzetju.
V primeru, če uporabnik želi osebno prevzeti naročene izdelke v fizični trgovini trgovca, mora to željo vpisati pod opombe naročila. Osebni prevzem je možen le v poslovni enoti trgovca na naslovu Vegova 2 E, 2250 Ptuj. V tem primeru se stroški obdelave in dostave ob prevzemu ne obračunajo, kljub temu da so izkazani v spletnem naročilu. Ob izbiri osebnega prevzema blaga v fizični trgovini, mora naročene izdelke prevzeti najpozneje prvi delovni dan, ki sledi dnevu naročila. Če tega ne stori v tem roku in če blago še ni plačano, trgovec stornira naročilo in nima več obveznosti do uporabnika glede tega naročila. Ta rok se lahko po dogovoru med trgovcem in uporabnikom podaljša.
V primeru, da je blago že plačano in da uporabnik ne prevzame plačanega blaga v roku 30 dni, ga trgovec pozove k prevzemu. Trgovec hrani plačano blago uporabnika do 60 dni in v kolikor ga uporabnik ne prevzame šteje blago za opuščeno. Naročilo se stornira, izdelke pa trgovec podari v dobrodelne namene. Trgovec in uporabnik se lahko tudi naknadno dogovorita za pošiljanje blaga po pošti, za kar veljajo določbe teh pogojev glede stroškov obdelave in dostave blaga ali pa sporazumno poiščeta druge rešitve.
Znesek poštnih stroškov (stroški obdelave in dostave) je opredeljen v poglavju 5.
4. Načini plačila
Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- z gotovino ali plačilnimi karticami ob osebnem prevzemu;
- z gotovino po poštnem povzetju;
- s plačilom po predračunu (predplačilo na TRR Trgovca);
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners club, American Express);
- s storitvijo plačila preko sistema PayPal, v tem primeru se k spletni ceni prištejejo stroški izvedbe transakcije;
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico je možno samo, če so podatki v profilu uporabnika za plačnika enaki kot podatki v profilu uporabnika za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.
Uporabnik mora, ob izbiri načina plačila “predplačilo na TRR Trgovca”, naročene izdelke plačati najpozneje v roku 3 delovnih dni, ki sledijo dnevu naročila (priliv mora biti v tem roku knjižen na TRR trgovca). Če uporabnik tega ne stori , trgovec stornira naročilo in nima več obveznosti do uporabnika glede tega naročila. Ta rok se lahko po dogovoru med trgovcem in uporabnikom podaljša.
5. Cene
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila in vrednost nakupa (glej točko 4. in 4 odstavek te točke).
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine in za telefonsko naročilo.
Izdelki, ki so označeni z dvema cenama (višja in nižja) niso nujno v akcijski prodaji. Nižja cena v tem primeru pomeni spletno ceno, v fizični trgovini pa velja višja cena. Izdelki, ki so v akciji so kot taki posebej označeni na način, da se nahajajo v zavihku AKCIJA.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.
Strošek obdelave in dostave se obračuna na naslednji način:
- pri vrednosti nakupa do 19,99 EUR z DDV znaša praviloma 4,95 EUR z DDV,
- pri vrednosti nakupa od 20,00 EUR do 39,99 EUR z DDV znaša praviloma 3,95 EUR z DDV in
- pri vrednosti nakupa od 40,00 EUR do 49,99 EUR z DDV znaša praviloma 2,95 EUR z DDV.
Pri naročilih nad 50,00 EUR se stroški dostave in obdelave ne zaračunajo.
Znesek je lahko tudi nižji (nikakor ne višji) kakor je navedeno zgoraj. Natančen znesek je izračunan in prikazan v koraku košarica in je lahko odvisen tudi od vrste izdelkov.
6. Postopek nakupa
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 1.);
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
- izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 10.);
- izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).
6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila. Ob oddaji naročila se uporabnik strinja s trenutno veljavnimi splošnimi pogoji spletne trgovine
6.4. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).
6.5. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).
6.6. Izdaja računa
Trgovec ob dostavi priloženo pošlje račun (davčna blagajna) za kupljene izdelke, na katerem so podrobno prikazane cene, zneski popustov in stroški nakupa, ki so enaki podatkom iz predhodnega naročila. Kupec s potrditvijo le teh soglaša že ob oddaji naročila.
6.7. Naročila po telefonu
Naročila je mogoče oddati tudi po telefonu na mobilno telefonsko številko Telekoma Slovenije 041 445-057, pri čemer stroške klica plača uporabnik(kupec) po ceniku svojega operaterja. V tem primeru je možno plačilo po predračunu ali po povzetju. Glede ostalega veljajo ti pogoji. Ob telefonskem naročilu se šteje, da uporabnik sprejema in je seznanjen s splošnimi pogoji in ostalimi pravili spletne trgovine vključno z obdelavo osebnih podatkov najpozneje s trenutkom oddaje telefonskega naročila.
7. Kupoprodajna pogodba
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in cenami ter drugimi predpisanimi sestavinami. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca). Izjema so očitne napake.
8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Uporabnik (kupec) (v nadaljevanju tega poglavja: potrošnik) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (Avena, Matejka Kosi s. p., Ilovci 16 A, 2275 Miklavž pri Ormožu, GSM 041 445-057, e-naslov: info@avena.si) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni OBRAZEC. Obrazec ustreza določilom Priloge 2 Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Uradni list RS, št. 43/14). Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži tudi vzorčni odstopni OBRAZEC ali katero koli drugo nedvoumno izjavo na spletni strani prodajalca https://avena.si/. Če se potrošnik odloči za to možnost, podjetje (na primer po elektronski pošti) nemudoma pošlje potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Potrošnik blago vrne ali izroči brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Vso blago, ki je v spletni trgovini je mogoče vrniti po pošti. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri pogodbenem dostavnem partnerju Trgovca (glej točko 15.).
Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se potrošniku ne vrnejo. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa ali novega darilnega bona v enakem znesku.
9. Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.
Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko uporabnik (kupec) uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.
10. Dostava
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje ali smotrneje.
V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača uporabnik (kupec) tudi stroške obdelave in dostave, če se ti obračunajo (glej točko 5.). Znesek plačila, ki se plača dostavni službi mora biti vedno enak ali manjši znesku naročila iz spletne trgovine, brez obračunavanja kakršnih koli dodatnih stroškov (provizij) s strani dostavne službe. Trgovec pošilja izdelke s storitvijo ODKBN (Odkupnina brez naloga).
11. Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik (kupec) sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
12. Varstvo otrok
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
13. Politika zasebnosti
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna na spletni strani Politika zasebnosti spletne trgovine.
14. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca.
15. Odgovornost
V smislu očitne napake je potrebno za točene podatke o izdelku to preveriti ob dobavi na samem izdelku oz. deklaraciji (npr. alergeni, povprečne hranilne vrednosti, sestavine,…). V spletni trgovini je večina izdelkov prehranskih in se lahko omenjeni podatki med različnimi serijami zaradi samih sestavin razlikujejo.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na njihovo najbližjo enoto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj s pogodbenim dostavljalcem poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
16. Odveza odgovornosti povezane z vsebinami
Na tej strani so tudi navedene trenutno dostopne informacije o načinih prehranjevanja, katerih viri so povzeti po znanstvenih ali svetovalnih izkušnjah strokovnjakov.
Spletna stran Avena ne more in nima namena nadomestiti posveta z osebnim zdravnikom ali specialistom. Nobena informacija na tej strani ni nasvet osebnega zdravnika ali specialista, ne nadomešča osebne diagnoze ali ne napotuje na določeno terapijo. Vsaka posameznikova uporaba informacij na Avena strani je zgolj na lastno odgovornost, pri čemer še posebej opozarjamo, da se vedno držite navodil osebnega zdravnika ali specialista, še posebej, če imate kakršno koli diagnozo ter da v primeru zdravstvenih težav ne odlašate obiska pri svojem osebnem zdravniku.
Trgovec lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve očitne napake po določilih Obligacijskega zakonika. Za očitno napako se šteje napaka pri bistvenih lastnostih predmeta in vseh podatkih, ki se štejejo kot odločilni za nakup artikla, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih trgovec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil. Pod očitne napake se šteje tudi napaka v ceni v primeru bistvene zmote.
17. Avtorske pravice
Vsebine in besedila na spletni strani Trgovca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Enako velja za slike, video posnetke in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani Trgovca.
18. Stvarne napake
Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
- vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga, tako da bo postopek hitreje stekel. Obrazec je dostopen TUKAJ.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas bomo v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu Avena, Matejka Kosi s. p. v Ilovcih 16 A, 2275 Miklavž pri Ormožu, pisno obvestili, da je napaka sporna.
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.
19. Pritožbe, spori in uporaba prava
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 41 445 057. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda tudi na elektronski poštni naslov info@avena.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno in stvarno pristojno sodišče v Ljutomeru. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Trgovec v skladu s 3. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča kupce, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Na podlagi 4. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov navajamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki se nahaja TUKAJ.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
20. Podatki o trgovcu
Avena, trgovina za zdravo življenje, Matejka Kosi s. p.
Ilovci 16 A
2275 Miklavž pri Ormožu
Telefon: 041 445-057
Email: info@avena.si
Matična številka: 8047251000
Številka sklepa o vpisu v poslovni register Slovenije in datum sklepa: 316-1-01767-2017/2, 12.9.2017
Organ vpisa: Agencija R Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES)
ID za DDV: SI54544645
Zavezanec za DDV: DA
TRR (IBAN): SI56 0234 3026 2458 665 (odprt 19.9.2017, NLB d.d.)
Članstvo v zbornici: DA, Trgovinska zbornica Slovenije
Naslov spletne trgovine: https://avena.si/
21. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnih strani spletne trgovine. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom tridnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku treh dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic. Šteje se, da uporabnik sprejema in je seznanjen s splošnimi pogoji in ostalimi pravili spletne trgovine, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega oz. telefonskega naročila.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini.
Splošne pogoje poslovanja je sprejela odgovorna oseba Trgovca.
Avena, Matejka Kosi s. p.
Zadnja sprememba 25. 1. 2023