• Razmaščena
  • Fino mleta
  • Brez laktoze
  • Primerno za vegane in vegetarijance
  • Manj kalorij in poln okus
  • 100 % naravne sestavine, brez dodatkov
  • Nizka vsebnost ogljikovih hidratov
  • Vsebuje zdrave maščobne kisline
  • Visok delež vitaminov in mineralov

Razmaščena mandljeva moka – prefinjena izbira 
Z mandljevo moko se lahko ustvari vse, od žemljic, kruha, palačink, cmokov, biskvita, potice, kolačkov … in to vse BREZ GLUTENA in z nizkim deležem ogljikovih hidratov!  Sliši se pravljično, ampak dejansko je resnično!

Kako sploh pridemo do razmaščene mandljeve moke?
Mandljevec (znanstveno ime Prunus dulcis) spada v rod sliv (Prunus) iz družine rožnic. Mandelj je seme mandljevca.  Mandlji torej niso oreščki, ampak koščičasti plodovi z visoko vrednostjo vitamina E, magnezija ter so bogati z nenasičenimi maščobnimi kislinami. Ravno zaradi njihove visoke vsebnosti kvalitetnih maščob se mandlje uporablja za proizvodnjo mandljevega olja. To poteka tako, da hladno stisnejo zmlete mandlje, pri čemer nastane olje in preostanek v obliki mandljeve »pogače«, ki je bogata z vlakninami in beljakovinami. Pri finem mletju in sejanju tega preostanka nastane razmaščena fino mleta mandljeva moka.

Razmaščena mandljeva moka – huda konkurenca pšenični moki!
Razmaščena mandljeva moka je zdrava alternativa pšenični moki, saj je bogata z beljakovinami, vlakninami, hkrati pa ima nizek glikemični indeks in malo kalorij. Z razmaščeno mandljevo moko lahko v celoti nadomestimo pšenično moko pri peki in kuhi. Paziti je potrebno edino pri razmerju. Ker ne vsebuje glutena, ter ima slabo vezivno sposobnost v pecivu in kruhu,  se priporoča kot dodatek kakšna žlička mletega tropotca (psyllum) ali xantana. Razmaščena mandljeva moka ima visok delež vlaknin in se pri peki obnaša rahlo drugače od klasične pšenične moke. Nase veže več tekočine, zato je treba recepte v tem pogledu rahlo prilagoditi. Lahko dodamo več tekočine ali pa tekočino nadomestimo z dodatnim jajcem.

Nasvet za perfektno peko
Naj vam zaupamo skrivnost, kako speči perfektno pecivo z razmaščeno mandljevo moko. Popolnoma enostavno: v receptih je potrebno veliko manj BIO razmaščene mandljeve moke, kot klasične pšenične. Približno 50 – 60 g BIO mandljeve moke nadomesti 100 g klasične pšenične moke.

Kakšna je razlika med razmaščeno mandljevo moko in mletimi mandlji?
Prednost razmaščene mandljeve moke v primerjavi z mletimi mandlji je v njeni nižji kalorični vrednosti, visoki vrednosti beljakovin in rahlosti končnega izdelka.

Sestavine
Hladno stisnjeni (razmaščeni) mandlji.

Razmerja energijskega vnosa na 100 g:

Uporaba
Razmaščena mandljeva moka se uporablja kot zdrava alternativa klasičnim žitnim mokam pri peki in kuhi. Hraniti v hladnem, temnem in suhem prostoru. Rok uporabe izdelka je označen na embalaži.

Država izvora: EU

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Mandljeva moka, 500g”

Your email address will not be published. Required fields are marked